| JUGAM AL PARC |
| BERENAM |
| VISITAM S'ASSOCIACIÓ DE VEÏNS |
| CORREUS |
| RECOLLIDA SELECTIVA DE RESIDUS |
| PASSAM PEL PAC DE SON PISÀ |
| TRANSPORT:Aquí és l'aturada per agafar el BUS |
Avui hem anat a fer una volta per la barriada i ens hem fixat amb moltíssimes coses: tots els serveis públics (transport, recollida de fems, parcs, centre de salut...) i després hem visitat l'associació de veïns que ens va rebre molt bé, i finalment vàrem berenar al parc de Son Dameto.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada