dimecres, 9 de maig del 2012

JORNADETES CULTURALS

La setmana cultural va tenir lloc del 2 al 4 de maig. 

Els dies 2 i 4 els alumnes varen gaudir dels jocs tradicionals com: l' oca, monopoly, ping-pong, la bomba, raquetes de platja, etc. 



Els alumnes van portar a l'escola jocs tradicionals que tenien a casa per poder 
mostrar-los a la resta de companys. 


També van poder confeccionar els seus propis jocs tradicionals, com el comecocos i el tres en ratlla. 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada