La setmana cultural va tenir lloc del 2 al 4 de maig.
Els alumnes van portar a l'escola jocs tradicionals que tenien a casa per poder
mostrar-los a la resta de companys.
També van poder confeccionar els seus propis jocs tradicionals, com el comecocos i el tres en ratlla.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada