dijous, 6 de desembre del 2012

NEULES

Aquest any el col·legi ha aprofitat una tradició de les Illes per decorar tot el centre. 

Aquesta tradició són les neules i volem aprofitar per informar-vos que el proper dia 14 de desembre  de 10 a 10'50h es realitzarà a l'escola un taller de neules pels pares/mares de segon cicle, a càrrec d'en Llorenç, que és un mestre artesà que ve des de Manacor per donar-nos a conèixer el seu saber i poder gaudir tots de la seva experiència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada